Silnik | Cummins QSF 3.8 |
emisja spalin | EU Tier 4 |
moc silnika | 97 kW (130 KM) |
prędkość | 0–12,5 km/h |
ciężar własny | 14 000 kg |
szerokość bębna | 2100 mm |
średnica bębna | 1500 mm |
grubość powłoki bębna | 30 mm |
Siła odśrodkowa (kN) | 280/180 |
Częstotliwość (Hz) | 30/40 |
Oferta atlas jest jedną z najbardziej rozbudowanych ofert w Polsce. To dzięki tej marce wiele sektorów budowlanych może się przekonać na własnej skórze, co oznacza niemiecka konstrukcja. Dzięki liderowi sprzedaży możemy liczyć na dobre wyniki w osiągach mocy oraz wydajności. Za marką atlas stoją systemy, które są najwyższym kunsztem inżynierii. Nie można zapominać o kabinie pilota, która jest gwarancją wydajności oraz bezpieczeństwa we wnętrzu.
Za modelem AW 1140E stoją drobne specyfikacje, które wpływają na całość elementy roboczego jakim jest wał roboczy. Dzięki podanym wymiarom oraz licznym testom otrzymujemy sprzęt, który sprawdza się podczas budowy dróg. Rolki tandemowe AW 1140E to innowacyjna technologia, która wpływa na komfort pracy oraz jej szybkość. Tandem AW 1140E składa się z 3 rolek. Masa robocza naciska na podłoże z ciężarem od 2,4 do 3 tony. Klasa wagowa o ciężarze posiada wał, który z pewnością zaskoczy branże budowlaną. Bęben o podanej powyżej sile nacisku jest przystosowany do równego procesu zagęszczania. Proces ten jest odpowiednio wyliczone. Mikro-otwory AW 1140E, które wchodzą w skład obciążenia liniowego wpływają na zredukowany nacisk nawierzchni asfaltowej. Gorąca powierzchnia jest równomiernie naciskana przez siłę zgniotu, co pozwala na równomierne ułożenie całej nawierzchni bez otworu w głębszych warstwach. System posiada również zraszacz na wodę. Dzięki czemu proces walcowania jest dużo bardziej doprecyzowany.
Zaraz na etapie walcowania posiadać asfalt o zagruntowanej powierzchni. Wał posiada własne smarowanie. Woda, która wchodzi w skład zbiornika na smarowanie pozwala na ubijanie nawierzchni bez efektu przyklejania się gorącej warstwy do wału roboczego. Konstrukcja bębna AW 1140E została nieco przesunięta. Podana przerwa na około 50 mm ma swoje jeszcze inne funkcje. Dzięki czemu możemy liczyć na korekty zagęszczania bezpośrednio po spłukaniu. W niektórych modelach punkt obrotu walca wymaga smarowania w przypadku tego modelu punkt został ustawiony na stałe i nie wymaga stosowania smarów, co znacznie przyspiesza czas pracy i nie generuje dodatkowych kosztów. Warto dodać, że system został wyposażony w wibracje. Są one zamieszczone zarówno z tyłu oraz z przodu walca. Ich modyfikacje pozwalają na włączanie dwóch systemów jednocześnie albo aktywowanie jednego z wibracji. Wszystko zależy od indywidualnych preferencji operatora. Wibracje służą do poruszania się po drogach. Dzięki nim jazda sprzętem o tak ogromnej wadze staje się dużo bardziej przyjemniejsza.
Modyfikacje do AW 1140E to nie wszystko. Ważne są również podstawowe parametry techniczne. Do tych parametrów możemy zaliczyć m.in. wydajność silnika. Dzięki swojej mocy na poziomie 97 kW (131 KM) możemy liczyć na pracę z prędkością do 12,5 km/h. Obciążenie do 14 000 kilogramów jest w stanie utrzymać wał. Silnik o modelu Cummins QSF3.8 pozwala na pracę z niską emisją spalin. Certyfikat EU Tier 4 jest gwarancją na niskie spalanie, co wiąże się z oszczędnościami.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu! Chętnie udzielimy szczegółowych informacji dotyczących naszej oferty i usług.
Centrala Rumia
Atlas Poland Sp. z o.o.
ul. Kwarcowa 3
84-230 Rumia
NIP: 586-22-37-547
Nasz kontakt e-mail
info@atlas-poland.pl
serwis@atlas-poland.pl
czesci@atlas-poland.pl
najem@atlas-poland.pl
Centrala Rumia
+48 58 736 20 63
Sprzedaż maszyn
+48 58 736 20 63
tel. kom.:
+48 669 484 843
Copyright © 2018-2024 Atlas Poland - Polityka prywatności
created by WebProjekt - projektowanie stron intrenetoweych